Εκδρομή της Γ΄ Γυμνασίου στο Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων

Στις 25 – 28 Ιανουαρίου του 2018 πραγματοποιήθηκε η τετραήμερη εκδρομή της Γ΄ Γυμνασίου στην Αθήνα, με σκοπό την επίσκεψη στο Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων.

Στις 7:00 το πρωί, ημέρα Πέμπτη, αναχωρήσαμε με το λεωφορείο για Αθήνα.  Ύστερα  από ένα πολύωρο ταξίδι και δύο στάσεις φτάσαμε στην Αθήνα στις 6:30 μ.μ.  Αμέσως κατευθυνθήκαμε στο μουσείο Planet Physics, όπου παρακολουθήσαμε πειράματα φυσικής και περιηγηθήκαμε στα διαδραστικά εκθέματά του.  Κατόπιν, στις 9:30 μ.μ. φτάσαμε στο Ξενοδοχείο Athens Atrium, στο οποίο και δειπνήσαμε.

Την επόμενη μέρα, Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018, αφού φάγαμε πρωινό, στις 9:00 π.μ. επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης και κατόπιν στην Ακρόπολη.  Το μεσημέρι, στις 2:00 μ.μ. επισκεφτήκαμε τη Βουλή, όπου παρακολουθήσαμε σχετικά ενημερωτικά βίντεο και καθίσαμε στα έδρανα των βουλευτών στην αίθουσα συνεδριάσεων.  Στις 3:00 μ.μ. επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για μεσημεριανό και το βράδυ στις 8:30 μ.μ. παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση «Δείπνο Ηλιθίων» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο.  Μετά την παράσταση φάγαμε στα Goody’s και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο.

Το Σάββατο, στις 27 Ιανουαρίου 2018 ξυπνήσαμε στις 7:00 π.μ. για πρωινό και στις 9:00 π.μ. είχαμε ήδη φτάσει στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, όπου παρακολουθήσαμε τις εκπαιδευτικές παρουσιάσεις των δελφινιών και είδαμε από κοντά κάθε λογής άγρια ζώα. Το απόγευμα στις 7:30 μ.μ. πήγαμε με το μετρό στο Μέγαρο Μουσικής για την έκθεση Van Gogh Alive, όπου θαυμάσαμε τα αριστουργήματά του να ζωντανεύουν μπροστά μας σε γιγαντιαίες οθόνες.  Το βράδυ στις 8:30 μ.μ. διασκεδάσαμε «Στου Κορρέ» με ζωντανή μουσική και πολύ κέφι.

Την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018 αναχωρήσαμε στις 8:00 π.μ. για Ξάνθη.  Η εκδρομή μας όμως δεν τελείωσε, γιατί κάναμε στάση στις Θερμοπύλες, στο Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών, όπου παρακολουθήσαμε ένα διαδραστικό μάθημα Αρχαίας Ιστορίας.  Κουρασμένοι αλλά γεμάτοι εμπειρίες φτάσαμε στην Ξάνθη στις 7:30 μ.μ.