Επίσκεψη στο Ναύπλιο

Στο πλαίσιο των προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε μια τετραήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στις 19-22 Απριλίου 2018.

Αναχωρήσαμε από την Ξάνθη για το Ναύπλιο με λεωφορείο το πρωινό της Πέμπτης. Την πρώτη μας στάση την κάναμε στα Γιάννενα και μετά στην Άρτα, όπου επισκεφτήκαμε το γνωστό «Γιοφύρι της Άρτας». Φτάσαμε στη Ναύπακτο στις 8.00 το βράδυ και περιηγηθήκαμε στο λιμάνι, στο κάστρο και στο μουσείο τζαμί.

Την επόμενη μέρα, Παρασκευή, διαβήκαμε τη μεγάλη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου για να πάμε στο Διακοφτό. Εκεί, ανεβήκαμε στο τρενάκι του Οδοντωτού και μέσα από μια μαγευτική διαδρομή καταλήξαμε στα Καλάβρυτα. Επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος και το μνημείο όπου εκτελέστηκαν οι κάτοικοι από τους Γερμανούς. Το απόγευμα, επίσης, όταν φτάσαμε στο Ναύπλιο, επισκεφτήκαμε τη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και κατόπιν περιηγηθήκαμε στα πανέμορφα σοκάκια της πόλης.

Το επόμενο πρωί επισκεφτήκαμε τους αρχαιολογικούς χώρους Μυκηνών και Τίρυνθας. Επιπλέον, ξεναγηθήκαμε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, το οποίο είναι το μεγαλύτερο της Ελλάδας. Το απόγευμα ανεβήκαμε στο Παλαμήδι, από όπου θαυμάσαμε την εκπληκτική θέα της πόλης του Ναυπλίου. Τέλος, το βράδυ περιπλανηθήκαμε πάλι στο Ναύπλιο και επιστρέψαμε στο Άργος για διανυκτέρευση.

Την επόμενη μέρα, στις 8.30, αναχωρήσαμε από το Άργος για την Ξάνθη. Κάναμε δύο στάσεις, την πρώτη στο γνωστό Ισθμό της Κορίνθου, και την επόμενη στο Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών. Ύστερα από ένα πολύωρο ταξίδι φτάσαμε στην Ξάνθη τη νύχτα.

Το τετραήμερο αυτό θα μας μείνει σίγουρα αξέχαστο, καθώς όλοι μας αποκτήσαμε αμέτρητες εμπειρίες, γνώσεις και ευκαιρία για διασκέδαση.